min älskade vän eddie

Eddie jag känner att jag har varit dålig på att höra av mig till dig och det ska det bli ändring på! Jag saknar dig så otrroligt mycket älskade vän! Utan dig skulle jag inte va någonting och det inser jag.. jag kommer alltid finnas för dig här nu och ända in i döden! Finaste personen nånsin försvinner du försvinner jag och det svär jag på! Den jag kan snacka med är dig, den jag kan garva med! Du jag måste få träffa dig snart.. Älskar dig vännen och det kommer alltid vara så att det kommer vara vi! Älskar när man ringer till dig och när du garvar !:)) aja ville bara berätta att jag om jag inte har sagt de så mycket så betyder du guld! du är en av de få personerna jag kan lite på och så kommer det alltid va! Eddie du är helt enkelt bäääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0