00.04

Jag satt på facebook chatten och frågade min älskade vän peter om han visste jag kunde blogga om såhär mitt inatten hans kommentar var kanske om hur trött jag är? Och då tänkte jag varför inte? Så jag frågade honom hur trött han var från 1-1o då 10 är när man ligger däckad. Hans svar 8 :) Sen frågade jag honom varför han är uppe så sent om han nu är trött? han skrev såhär på facebook chatten till mig (A)
ja min trötthet kommer inte förns jag kommit hem, hem är som mitt safespawn! man kan lyfta av all stress och bara ta de lugnt ett tag, de jag hört så kommer trötthet som en sorts reflex till hjärnan av nån sorts impuls. det reagerar hjärnan på och skickar singnaler till hela kroppen om att ta en breakout! jag går inte och lägger mig för att du inte kan messa

Så sööt, glad över att han inte gick o la sig, men peter nu tycker jag att du ska sova, och resten av alla läsare! Jag bloggar imorgon då de kommer handla om alkolhol tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0