2012-01-17

Idag hade jag tänkt och blogga om hur mycket jag hatar folk som har två olika personligheter vissa har de när alkoholen kommer fram och några andra beter sig olika beroende på vilka man umgås med. Det är klart vissa är man lite mer barnslig med och vissa mer allvarliga.. Men de personerna som blir " dryga, kaxiga" när de har druckit är ju så falska.. Jag träffade en tjej på en fest en gång och hon va sjukt snäll i början men så fort hon blev packad snacka hon skit om en och va sjukt irriterad på allt och alla.
Vissa killar säkert tjejer med har två olika personligeter, när man är face to face med de så är de sjukt snälla och man är den enda som gälller. När de kommer framför datorn/ mobilen så är det fett dryga.. Och vissa är tvärt om, men alla är vi olika men sjukt irriterande när en kille är så snäll och allting men så fort man lämnar varndra och chattar så dissar han svaren, och va kort. Jag förstår inte då ska man inte leka med andras känslor. Visst vissa kanske bra vill ligga men då ska båda var med på det! Vart med om samma sak flera gånger om..  en sak som är värd att tänka på! Sådär behövde bara öppa folks ögon för att man förlorar vänner på att ha två olika dåliga personligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0