Sanningen kommer alltid fram

'
En sak har jag lärt mig nu senaste tiden sanningen kommer alltid fram även fast man inte vill det eller inte. Folk kommer säger
- jag lovar jag kommer aldrig berätta det..
ett år / några veckor efter amen jag kan väl berätta då, det va ju endå så länge sen hon sa att jag inte fick säga det till något.. Så sjukt ofta det händer och en sak kan fortfarande va hemligt och antagligen säger ma inte till en person att va tyst om det om det inte är viktig att det inte kommer ut kan handla om så viktiga saker att det inte finns! Visa respekt mot ens vänner, även fast man bråkar för stunden så ska man inte ge igen och berätta alla hemligheter och personliga saker man har sagt till varandra. man får själv sätta sig in i samma sitts. Och sanningen kommer ju tyvärr alltid fram, förr eller senare om man inte har delat det men nån om något som har änt så kan man ju påverka för det mesta att det inte kommer ut med ibland kan de va svårt.. Man ska va försiktig med vilka man berättar allting för, man bör ha en man snackar med och inte tusen vänner man belastar med tankar och händelser.. Det va det jag hade att säga nu på lunchen, och ikväll kommer en bild bomb! ha det så bra till dess, massa kärlek till er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0