Måndag 9/1 2012

Hejjsan
bloggen nu när lovet är slut o skolan drar igång så har man ju inget bättre för sig än att blogga o snacka lite skit:-) lovet har varit sjukt underhållande och intressant sätt en hel del nya sidor av många personer bra/dåliga.

PÅ NYÅR
så började dagen med att dra till ljungsbro och hälsa på en familj(; mysigt mysigt o efter det så drog jag mig mot min barndomskompis där det va flera personer och vi förfesta och sen så åt vi mat där:) sen så drog vi oss in mot stan och sen vidare till landet, där fira vi 12 slaget och va med fina vänner efter det drog vi oss mot stan där vi badade och snacka en Massa:-)
Resten av veckan har varit sjuk rolig mycket festande och många nya har man lärt känna :) på fredag drar jag mig mot hem staden igen för en festande helg med en massa roligt! Alltid lika mysigt att komma hem till en stad där man känner de mesta och vet vart allting finns det är en trygghet träffat även min fin fina mamma sjukt mysigt! Bilder från lovet kommer när jag är inne på datorn just nu bloggar jag från mobilen :)


Kärlek till lovet och alla fina vänner


Kommentarer
Postat av: hehe

....

2012-01-12 @ 22:30:24
Postat av: hihi

sjukt jävla snygg du är då! <3

2012-01-12 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0