10/1 2012 frågestund!


1. Vad tycker du om philip, david, linus?

Philip: En sjukt rolig person som jag garvar ihjäl mig med, han har utseendet med sig med! Känt er snart i två veckor känns som om det vore längre? Men litar på philip till tusen han är en busig grabb! och tack för kepsen!
David: En person jag med litar på till tusen, älskar när du får ångest på morgonen roligaste! Spenderade ändå ganska många dagar med dig och philip och det gjorde fan mitt lov! sjukt snäll söt kille :)


Linus: Mitt första möte med dig så garvade jag på bussen påväg till donken i linköping ;) och sen så när du sprang som en idiot till bussen fan va jag garvade! du är en sjuk nyfiken snäll kille.. Inte varit så mycket med dig men de får man väl ta o ändra på ?:)


2. Ångrar du något från nyår?
Nae, man firar bara nyår en gång per år.. Och nyår är något man ska minnas och man kan inte skylla på fyllan de som händer händer.. Jag står för allting jag gjorde på nyår! och jag firade de absolut bästa! :D


3. Julia, vad tycker du är viktigaste egenskaperna hos en kille?
(1) på första plats kommer att inte den ska vara avundsjuk skulle inte klara av ett förhållande där man inte kan
få träffa sina kill kompisar!
(2) Kunna vara med o festa men ändå ha en mys kväll hemma!
(3) det man tar förgivet som ( snäll, omtänksam, inte vara otrogen)


4. Vad tycker du om mig monica?
Gumman vart ska jag börja? du är den absolut bästa tjejen! sjukt roligt har jag med dig, vi kan ha en mys kväll men även gå ut och festa och ha så sjukt roligt! du är den jag kan lösa alla mina problem med och du lyssnar alltid! älskar dig vännen och om du försvinner så försvinner jag och i helgen ska vi ha de så jävla roligt!! alltid vi


5. Föredrar du hemmakväll eller festa?
För ett år sen så föredrog jag hemma kväll men nu när man är singel och sådär så är det nog festa så roligt att träffa nya och allting blir så mycket roligare! jag som älskar att dansa o umgås med vänner så passar festa nog för tillfället fest för mig! :D


6. Innebandy kille eller fotbolls kille?
Det kvittar ;D båda är lika bra.. Älskar ju att se på innebandy eftersom bror spelat mest innebandy :D Frågorna ramlar in, så jag skriver svar på frågorna senare ikväll men här några :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0