den 16 september 2011

Hejdär
Gick i skolan 8.30-14.00 idag fick nämligen sluta tidigare då jag och Nikita drog till stan för en fika och mys. Vi hamnade på ett cafe där en jätte skum människa satt och rökte svårt att förklara hur hon såg ut men hon såg konstig ut... När vi satt och fikade fick jag syn på en affär där de sålde ut alla märkeskläder för bara 100 kronor så jag köpte mig en jeans väst, men en tjocktröja inbyggd:) As fin, och nikita köpte med en. Sen efter det gick vi på stan lite och efter vi hade varit inne i en butik satte vi oss o vilade, snacka om trötta o lata men men är det fredag så är det!
En bild från dagen men kan inte få över mer just för tillfället men lägger upp flera imorgon och då lägger jag upp från dagen också! Dagen imorgon spenderas med älsklingen som är på besööök! myss
Nu blir det att hoppa i badet och sen sovaa! tack till personerna som har gjort min dag ! Massor utav kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0