Till dig baby

Till dig

Redan första dagen jag träffade dig så blev det den bästa dagen i mitt liv, det säger jag inte utan menar det du är en sådan fin person att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Måste respektera vad du tycker men det är svårt när man är på olika nivåer i livet. fanfanfannn! Önskar att du vore min varje sekund men livet är fan inte lätt.... Men vet man ska aldrig sluta kämpa för en person, det har jag lärt mig. Personen tar inte skada utav att få veta sanningen.. Kvällen vi spenderade tillsammans är ett minne i mitt liv glad för att jag har fått lära känna dig, men detta kanske är slutet elle början på en kamp? Det är sådant som märks nu har jag fått säga vad jag vill och det känns bra att du tog dig tid till att lyssna. Men du ska veta att jag alltid kommer gilla dig och tänker på dig varje sekund. Ångrar inte en sekund från det vi har haft. Men det är svårt att se allting det braiga när man gråter som mest.. Kanske folk undrar hur man kan säga så om en person man har träffat en natt, men det klickade och allting! fan fan fan, jag saknar dig och tänker på dig aå mycket. Men det är bara att kämpa för dig..


du, du du och bara du

Kommentarer
Postat av: izzgladh

<33

2011-12-01 @ 07:06:50
Postat av: julia joelsson

<33

2011-12-01 @ 08:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0