Svaren på en del frågor



.... PÅ NÅGRA UTAV ERA FRÅGOR....




1. Hur många seriösa förhållanden har du haft ?

Först ar jag tillsammans med en kille som hette Fredrik i 1år, efter det var det Oskar i 2 år och sen vet jag inte om man kan säga att mitt och niklas förhållande va seriöst men det blev i 3 månader:) så samanlagt 3 år och tre månader :)
2. Den personen du skriver om vet han vem det är?

Det är inget jag kan svara på, men jag hoppas han vet vem han är.. Det är sånt som märks ?

3. Har du haft ett ligg på en fest nån gång ?

Haha, knas fråga.. Nej det har jag faktiskt inte rädd över att bli förkrossad..

4. Är du nöjd med din kropp?

hahahaha, tror man aldrig kan vara nöjd? Så finns ju saker man vill ändra?






Svar på flera frågor kommer ikväll och då bilder även kommer:)



julia joelsson boänges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0