Engelska, ont i magen, och tankar på dig 2011-11-29

Engelska, ont i magen, och tankar på dig !
sitter på engelska lektionen och fattar ingentinga ångest verkligen. Har extremt ont i magen med, det gör ju inte det bättre precis! Många funderingar på om jag ska dra till linköping i helgen kan inte bestämma mig.. För att många känslor kommer komma, och det beror på hur jag mår. Men det återstår att se, isåfall bara att höra av er om  ni vill ses. Fan va mörkt det är hela tiden, mår dåligt över det blir nog bättre när snön kommer blir lite ljusare. Det är den dagen man vill ha en pojkvän att luta sig emot och mysa med men de kommer väl.. Men det får ta sin tid det vill, känner jag har inte brottom, men om "han" hade varit intresserad skulle inte ens tveka en sekund! Hoppas på att du står vid min sida en vacker dag, kanske ses snart? Kan inte avslöja  vem det är än, förens han är min.
julia Joelsson boänges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0