en önskan som vill bli uppfylld 2011-11-29

Önskade att du hade sätt detta just nu men vågar inte skicka länken till dig...
Jag känner att nu behöver jag börja med bloggen och snacka av mig lite... Shit mycket som har hänt sen sist, slut med niklas och massa... Många frågar varför vi gjorde  slut det handlade om avståndet och andra jobbiga anledningar. Men nu går mitt hjärta mot en annnan person, men det är så att jag inte vågar berätta det för han. Rädd över att få han att bli rädd och sticka.. Men nu sitter jag i skolan och inte gör ett piss vill bara hem. Gråtit i två dagar i rad av att jag saknar vänner och känner mig helt förkrossad i hjärtat, det närmaste vet va jag menar!
Den killen är så grymt snäll, att jag bara fall för hur man är som person. Önskade att jag kunde få vara när han just nu för sekunden. men tyvärr går det ju inte riktigt så, det mesta känns omöjligt men vet att jag ska kämpa för han, allt kan hända det har jag lärt mig.. Det enda jag kan förlora är att vi bara blir vänner som vi är för tillfället! sit va jag är kär! Men man råkar ju alltid hitta till fel personer, inte bra personer eller så gillar man en som inte gillar tillbaka. Kärleken är fan en gåta, och varför gå runt att vara ledsen.. Men när man har så stora känslor så hjälper inget... Skriver ikväll
Julia Joelsson boänges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0