Utkast: Dec. 3, 2011


Igår så kom nikita till mig och vi fixade oss och sådär. Sen drog vi till en hemma fest där vi dansade och drack det var jätte snällt folk där.. Det hände inget speciellt som var något att berätta om men vi var hemma runt tre.. Sjukt långt att gå var det höll på att frysa ihjäl. Några fick ju lite hångel under kvällen det är ju alltid lika roligt.. Sen så funkade det ju att typ bränna ner hela huset, haha syftar inte på nån speciell.. Och vattenpipan blev det lika knas med också, men men sånt som händer! Nu sitter jag hemma i lägenheten hos mamma och lyssnar på musik och slappar. Var nyss på match med Emma det var jätte roligt att träffa henne. Tyvärr förlorade LHC mot HV71. Surt men de spelade inte bra! Sitter och väntar på att Isac Gladh ska höra av sig. Men nu kommer jag lägga in bilder på mig och nikita från igår vår förfest! Internet sjukt segt lägger upp mer bilder imorgon älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0