goooooood morgon 2011-12-01

goooooooooood morgon
Natten har avrit mysigt haft en herman bredvid mig hléla natten, vaknade med att han anföll mina fötter då åkte han ut direkt.. Somnade till den finaste låten " ler du så ler jag".. Mysigaste, inte bestämt mig om jag drar till lkpg efter gårdagen men det får jag se, nu sitter jag på lektion handlar om blodkroppar as svårt.. Dagen ser lugn ut ska baka med familjen och sådär.
Var hos morfar igår det var jätte mysigt åt lite och sen så pratade vi minnen om mormor och allmänt m livet. Och snart är det bara en vecka kvar till begravningen den är 9 december 14.00. La ju aldrig upp frågorna som folk ställde så får ha en till frågedag så skriver ja svaren på allas frågor :) Många sex frågor och kärleksfrågor så detta kan nog bli lite spännande haha.. Vissa frågor kan ja inte läggga upp för de är alldeles för privata då folk vill att ja ska nämna namn det går inte... bilder kommer senare från myset ikväll :) Borde lyssna nu och koncentrera mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0