Fredag 11 juni

 

God morgon eller kanske lite sent?

Kvällen igår vart gaska bra fast jag skulle åkt till vännerna men skulle inte ha hunnit och sådant. Men jag hittade mina andra vänner, så var med dom. Vi snackade runt med alla. Så det vart en bra kväll, men jag är ganska trött nu sen igår. Har sovit hos oskar för att jag inte kommer inte träffa honom förren månad. Men under den tiden så ska jag till Göteborg med vännerna kommer bli skit roligt bara längtar.

Dagen och kvällen ser ganska lugn ut vi ska hem till Cornelia och mysa med film tror jag. Så nu ska jag platta håret och fixa till mig lite bilder från kvällen kommer säkert.

men jag bloggar ikväll ha en superduper dag pussar älskar dig oskar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0