söndag


Hej bloggen.
Vaknade klockan åtta, sen gick jag hem och åt och fixade mig sen kollade jag på fotboll, jätte söta var dom som spelade men iallafall. Nu ska jag snart hem och kolla läger lite och sen så ska jag till ikanohuset och kolla runt lite. Nadia ska sova hos mig idag också. Mysigast, så vi ska ta en buss snart in snart. Mår bättre idag och känner mig bättre också. Går var en jobbig och stressig dag, hoppas det blir lugnare idag som jag tror och hoppas. Ikväll ska jag bara vara hemma med nadia vet inte vad jag ska göra annars kanske datorn/blogga lite. Vi får se vad dagen bjuder på. Snart liseberg också, på onsdag så drar vi till göteborg! Längtar skit mycket.
Ha en superduper bra dag allihopa bloggar ikväll pussar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0