måndag.


hej bloggen.
Idag har jag inte gkort mycket eller.. jag har sommarjobbat vaknade fem och började jobba klockan sju och sen var jag klar klockan fyra. Sen så har jag under dagen/kvällen gjort typ ingenting kollat på fotboll och sådärImorgon ser dagen ganska siglik. Fast jag ska till Emelie på kvällen och sova där tills vi åker till liseberg! Ska bli skit roligt, men skulle ha varit mysigt om oskar skulle ha följt med men han åkte ju ifrån mig idag. Vi sa hejdå på telefonen halv sju. Det kändes helt okej. Men vi ses ju snart så vi har hälsingland och öland och sådära då vi han ha skit roligt och träffas massor. Längtar redan, Väder suger här i lkpg men det är helt okej. Kunde ju ha varit bättre men det fungerar. mysigt med regn ibland med inte så farligt. Måste sova nu för att jag ska upp fem imorgon.. Blir en lång och tuff dag imorgon. Men ska man tjäna pengar så är det bara att kämpa på så tänker lilla jag hela tiden. Men sov gott nu. 
Ville bara säga att jag älskar ocskar åt helvete! han är mitt liv och kommer vara det i hela mitt liv


puss juliaa.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0