Lördag

heej bloggen ;)
Dagen har varit jätte bra vaknade med oskar vid min sida sista natten innan han åker. Vi grillade på kvällen och sen så nu sitter jag vid datorn, gråtfärdig. Eftersom han åker i morgon hur jävla tråkigt som helst! vet inte vart jag ska ta vägen! Jag kommer sakna han som fan, tyckte en vecka var jobbigt och nu i en månad lycka till Julia! Känner bara hur jag kommer gråta varje natt och alla filmkvällar kommer vara skit tråkiga, alla kvällar varje dag man inte har något att göra?! vet inte vad jag ska göra? Tänka bort honom eller bara leva livet`eller deppa? Kvällen blir gråta lite i oskars famn, sen så ska jag till pappas hus och vara med nadia, jag och hugo ska åka buss hem till huset och där ska jag äta, mat och sen kolla på tv. Ska sommarjobba tjänar skit mycket pengar mer än vad jag trodde att jag skulle gör ? :O
Jag älskar dig Oskar vet inte vad jag skulle göra utan dig? Tänker tillbaka om hur jag hade varit som person om inte du hade tagit en stor tid i mitt liv! Oskar du har verkligen tagit mitt hjärta och det är jag glad över. Vad som än händer kommer jag alltid minnas namnet ~ OSKAR LEJONCLOU ~. Det är någonting som jag är helt säker på. Våra minnen kan ingen föstå så mycket vi har gått igenom tillsammans. Jag visste sen den första dagen jag såg dig att det var dig jag ville ha och din personlighet, och din ut strålning den är fan helt jävla underbar. Finns bara en av dig så låt mig älska dig i all evighet, för nu oskar vet jag vad jag vill och känner. Älskar dig oskar du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Låt döden skilja oss åt.
Alla borde få ta del av oskars tankar och hans underbara personlighet alla behöver en människa som han.




Men jag fick honom. Alltid vi
Julia hjärta Oskar 21 september 14.45 - måndag 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0