fredag kväll.


Hej bloggen.
Nu har jag gjort det ännu en gång. Jag lämnade han igen, och det var jätte jobbigt denna gången jag kunde inte hålla emot det och fick inte fram några ord. Just då när tårarna kom så kom såklart bussen. Han sa " jag älskar dig " men jag fick inte fram några ord så jag bara log. Men när jag kom på så sa jag till han " jag älskar dig också " Det tog ett tag innan tårarna försvann får se honom den 21 juli 2010 igen.
Men sen när jag hade åkt buss så träffade jag nadia det var såklart roligt! Jag köpte med mig pizza och sen kollade vi på en film men vi kollade aldrig på slutet.. Som det brukar bli. Nu ska vi hoppa isäng, men oskar kanske har somnat eftersom att han inte svarar?! Men skönt om man somna för att natten blev lång igår. Men imorgpn ska jag upp tidigt igen... Sen ska jag och nadia sova över igen för vi ska faktiskt vara duktiga och sommarjobba som jag skrev förut idag. Men nu ska jag hoppa i säng, ska bara kolla bdb, eftersom jag är så gammal av mig. Men komentera gärna ring/smsa imorgon för ska kolla på fotboll men hatar alla som smsar mitt i natten så nej tack ha det bra så bloggar jag i morgon igen pussar och kramar julia..

jag älskar dig oskar vi ses snaart igen alltid vi (LLLLLLLLLLLLLLL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0