19 juli

 

Helleoplihopp!

jag vet jag glömde lägga ut bilder igår men lägger upp dom nu.. Myste med grönsaker och sen dipp och filmen "hide and seek" med oskar föräldrar. Nu idag har jag varit med oskar vi fikade med pappa och johan sen var vi och köpte fika.. Dagen har gått åt till att ner alla mina barnsaker från ja va ett år gammal.. imorgon packa ingör veckorna framöver

 

 

 

 

 

JAG VET ATT JAG ÄR BRA OCH GÖR SOM MIN TANDLÄKARE SÄGER DÄRFÖR JA INTE HAR NÅGRA HÅL :D

 

(AV SMINKAD) bjuder

 

 

 

 

 

 

DAAAAAAAAAAGENS BILDER

 

hej då till alla minnen och huset

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

| jag vill inte minnas dig men tänker på oss hela tiden |

 

 

ha en bra kväll puss juuulia :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0