18 juli

Jag vänder mig så fort det blir jobbigt för att slippa möta alla problem..

Hej bloggen..

Nu är jag hemma och slappar galet!:) Imorse så bakade jag vet inte varför egentligen men jag hade ingenting att göra. Sen så duschade jag och sen så tog jag bilder för det behövs ju alltid. Ikväll blir det att bara vara. Tänker tänka bort dig för du år mig bara att bli skit förbanand! Men imorgon ska jag till huset och pappa, ska packa ihop det sista. Det är mycket jobbigt eftersom att jag kommer sakna mitt rum / huset, och min bästavän! men iallafall. Det kan vara farligt att vara för social, och att ha många vänner..

Bilder från morgonen/dagen koommeer nu ! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lite bilder mera bilder från kvällen kommer ikväll. :)

 

puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0