nu är jag här igen !

Hej bloggen.

Förlåt att jag inte har bloggat någonting men nu är jag här igen,ska snart köpa en kamera så då laddar jag upp bilder varje dag! och det  ju jätte bra hahha eller hur?  Men under sommaren har jag varit och jobbat massor i norrköping träffat vänner och sen badat lite allt som han gör på sommaren. Igår var jag med evelina i norrköping där vi skulle träffa finaste vännerna:) Mycket rolig dag fast snacka om att man var trött när man va hemma.. Gick upp tidigt idag för att ta bussen till stan där jag skulle till tandläkaren, har inte varit där sen två till tre år sen men jag hade inga hål! det var jätte skönt men jag ska dit nästa år.. Ikväll grill på nån camping:) mysigt mysigt. 
saknar vännerna istockholm .. Vi måste ses snart det e ett måste. 

                                                                   puuuuuuuuuuuuuuuuuss
                                               ~ man måste följa sitt hjärta och det har jag gjort
~
                                 datumet  september är en dag som jag alltid kommer minnas. jag älskar faktiskt dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0