Till dig

Till dig

jag känner att jag fortfarande har stora känslor för dej men det är svårt när inte har det jag vill bara vara med dig men vaje gång känner jag att du känner dig lite osäker , och jag önskade verkligen att det skulle vara vi varje fag jag ser dig så blir jag bara glad men så fort du försvinner så blir jag inte den jag var när du var nära mig , & ända sen jag träffade dig kände jag någon lycka till dig men antagligen är det jag som valde fel men det känns fortfarande rätt med dig och dej jag nu skriver om , du ska veta att jag älskar dig och , om allt voreför dig så skulle jag kunna gå runt jorden  för attdet skulle kunna bli vi två , släpper dig aldrig, du ska snart bli min hoppas jag , pussochkram skriver meer om den underbara personen i morgon för just nu sover han :( , sov sött bästis älskar dig och vi hörs imorgon puss

Älskar faktiskt dig


Kommentarer
Postat av: O

Aww:$ <33

2009-09-13 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0