25/9-2009

shhaaaaaa

Idag vart det inte som vanligt utan vi orgenterade..
Jag och moa sprang och sprang i  skogen sen så skulle vi gå igenom skogen och helt plötsligt skriver moaa!:O Trodde det var typ värsta våldtecksmannen :D , men sen så visade det sig att det typ var en orm .. Hon vart livrädd och jag tror inte det bara var hon och jag som blev rädda utan de som gick förbi också :)
Detvar inte allt... Vi letade och letade efter 5an och jag typ grinade över att vi inte hittade den :D Men sen så var vi i skogen sen så skrek jag till;O och moa skrek högra det var visst en ekorre som jag vart rädd för:D , Tillslut gick det bra för oss:D , men nu blir det vänta på älsklingen , och äta lite imorgon tävling smsa massooorr!
Puss älskar er allihopa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0