Ojjooojjojjj vilken daaaag ! Ambulansen & allt ;O



Unnderbara Penny gjorde en fläta i mitt hår :) (L)




Pennys snygga skooor :)  




hihi lite suddig bild med jag bjuder:)




ojjojjojjj , ambulansen
neeh men jag och felicia skulle till akuten där min pappa var för att han hade lämnat en pasient på akuten så jag ämtade pengar och vi fick åka med ambulansen till stan men först gick vi in på akuten och hjälpte pappa att hämta saker sen så åkte vi med ambulansen till donken där de släppte av oss sen fikade vi lite:)
Felicia & jag tyckte det var lite läskigt att åka , men de var jätte rologt för när vi kom till stan trodde ju alla att det hadehänt något men där hoppade jag & felicia ut pigga och glada:D ,
På bilden Felicia som tar han om en :D ( hiihi )
soom alla ser ;D




Inte nog av det !
Nä jag väntade i regnet så var det två bilar som krockade och det var en röd och en bit bil det var lite obehagligt , men den röda bien åkte runt ett var och den vita bara åkte iväg. Sen var det en tjej som satt bredvid mig som ringde 112 , så polisen och ambulansen och massa kom , det var lite obehagligt , eftersom , dagen har varit lite mycket med ambulansen , hoppas det gick bra med hoonom bara (Y)


dagen köp
Idag köpte jag boken "syskonkärlek" och sen en smink"väska" till tävlinar :)
Boken kostade 69kronor smink väskan 98kr med 50% så 49kr ;)

Älsklingeeen var sjuk idaaag så jag tycker att alla bloggare tänker på honom just nu och sen så fannie fyller år idag så grattis till henne :) hoppas du fick och har en bra kväll puss på dig ;)
Jag älskar alla verkligeeen ! specielt
OSKAR du betyderliveeet (L)
taack för en underbar dag med
felicia mysig och rolig blir roligt på ststiooonen:D , puuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0