GOOOOOOOOOOOOOOOODNATT





GOOOOOOOOOOOOOOOODNATT
men nu ska jag slita mig från datorn har ju inte kunnat sovit någonting inatt bara för sötnosen har snarkat , men jag somnade nog om sen sen på morgonen blev det myspys i sängen ;) man kan ju fundera på vad det betydde , ne då men vi låg & vila upp oss lite..
sen så vart det åka till tävlingen gick bra vi kom etta :) Sen på kvällen dans dans dans det var kul vi gick från dansen typ 01.00 så nu är ju klockan runt 02.00, ska upp klockan fyra så ska sova typ snart men känns som om det inte är någon ide men kommer vara död på måndag fast ska tror jag till tandläkaren så men ska kolla med mamma sen :)
men nu är det två timmar kvar så puss och hej
ni som är morgonpigga kan ju smsa mig när ni vaknar jag är ju troligtvis halv vaken !
JUSTE är hemma imorgon ca, 22.00 så hinner inte träff någon inte på måndag heller då blir det "föreställning" sen so-prov på tisdagen veckan ser ut


M: skolan föreställning
T: äta med kompisarna :)
O: rep rep inför lucia
T: föreställning två stycken
F: förställning + bio och sen på kvällen paketleken med flickorna:)
L: Paketleken med vännerna :)
S: träffa kompis ?! hihi
typ så ser min kommande vecka till




sov gott älskar er alla puusss finns på mobilen

Jully@bdb

'/ jjulia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0