Good morgoon!













heeeeej !
Jag & ida hade en jätte mysig kväll , vi gjorde smootihes jättegott , prova gärna att göra som vi gjorde , :) för det vart jätte gott sen såg vi på filmen tomten är far till alla barn , den var ju bra , lite rörig bara , skulle bara säga grattis till min älskade mamma som fyller år idag så vi ska fira henne lite idag med tårta & god mat sen på kvällen ska ida sova hos oss. Igår kväll så såg vi på en bra film som hette date movie typ den var också rolig och braa, ikväll får vi se vad vi hittar på , men ska färgahåret snart också , nåndag då jag har tid har ganska mycket om dagarna nu ! ,
har hittat en lacoste , ( stavning) parfym som ja ska köpa nån dag då jag får pengar , den luktade mycket gott ! ,
nu är det bara helgen kvar typ man kan ju säga att idag är våran sista dag på sommarlovet har gott grymt snabbt ! känns soom om det var nyss jag var på ssc , och träffade alla underbara kompisar , ni vet själva vilka ni är:) , och jag och Evelina och Amalia hade grymt roligt , och sen öland vart ju också mycket lyckad då jag fick träffa petra och alla , sen så vart det ju lite vara hemma och sen liseberg med tjejerna var jag ju också med , mycket roliga minnen har det ju varit . och det måste upplevas igen tycker jag men nånkväll kan jag ju lägga ut bilder och skriva om allting i sommar om ja glömmer något stort och roligt ja har gjort med nån i sommar så får ni säga till för ja kommer inte alltid ihåg det :) <3

men nu ska ja packa ihop hos min syster och logga ut men alla kan ju vara inne på msn ikväll

pusssss

Kommentarer
Postat av: Nellyhaglund

Sv: tack så mycket :)<3

2009-08-14 @ 12:44:53
URL: http://nellyhaglund.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Helt okej :)

Vad händer idag då? :)

2009-08-14 @ 13:17:22
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0