kvällen
















Heej !
Nu är kvällen snart slut vi har ätit gott och sen fick mamma prisenter , hon fick  en mixer och sen en väska & pengar och lite mera, mcyket fina prisenter sen så åt vi fika ochsen så gick vi ut med hugo , sen så kolla vi på tv och jag smsade med anton och några andra :) , Och nu ska jag durscha och sen så ska ja blogga och lägga in nya bilder
På bilderna ser ni min och Idas smootihes, den vart lyckad vi hade i :
Annanas , hallon , isbitar , sprite läsken , sen så mixade vi allting vi köpte annanas på burk och hallonen och annanasen förvarades i frysen en timme innan typ den fick betyget  av fem ;) , det är bra betyg prova gärna ni med alla som läser min blogg den e svalkande iallafall , ;) man kan ha i vilka frukter man vill imorgon ska jag och ida prova kläder och lägga ut :) mina kläder, vissaär lite gammla men endå :  ) ska durscha så ja bloggar snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0