skapligträdd!!!



Asså hjälp!

Jag skulle gå till filmstaden hade nyss lämnat mamma & pappa , när jag var utanför bikbok typ så ser jag bara ett ljus och därefter kom dunket, asså fic k jätteont i bröstet , och typ småkramper, och sen så skrek typ alla och sprang och jag var liveädd så jag kutade tills jag var framme där jag mötte cornelia och emelie B, vi åt på hakepi & sen gick vi på bio :) , sommaren med Göran bra förutom att några snå tjjejer satt framför och och garvade hela tiden jätte störande,
Krya på dig syster

Kommentarer
Postat av: ♥ Ida josefin engdahl

Älskar dig synd att vi inte kunde gå :( Älskar dig baby!

2009-08-10 @ 23:27:33
URL: http://www.princessofsweden.bloggme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0