Lördagen

Heeej!  
Idag vaknade jag med huvudverk det var inte så roligt det åt jag frulle med Ida . Sen fick alla hjälpa till vi skulle slänga massa grenar och sådära ,sen åt jag och sen åkte jag tll mjölby och kollade på flickor-95 fotboll , de va duktiga! ,de vann med tror jag 5-0 , & nu blir det typ äta och sen nadia :) , sen kanske jag och nadia ska sova men det suger att anton inte kan smsa eller någonting underkvällen vem ska då undehålla mig fy anton och han påstod att ja också hade bra minne , tack för den :) , träffade också  Ylva och sådära , men bloggar mera ikväll och bilder kommer på mig och nadia:) Pussss


Kommentarer
Postat av: ida josefin engdahl♥

Älskar dig :)

2009-08-15 @ 18:47:08
URL: http://princessofsweden.bloggme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0