Kvällen och natten



Heei sötnosar ,

Idag vart det att vakna med nadia då vi märkte att vi hade haften ganska konstig natt men mycket prat-isömnen, men vad nadia sa skulle jag inte berätta ...
Men jag fick värsta garvanfallet när hon sa det och massa,
Men hon sa på morgonen att hon inte kom ihåg någonting..
Men nu har vi ätit frulle &  sådära men nu sitter båda vid varsin dator & jag ska nog sitta ganska länge efter som jag ska ju på läger så jag kommer ju inte vara inne på jätte länge men bilder och sådant kommer vell komma in på bloggen . Om lägret bli lyckat ..
Vi ska åka biöl i typ två timmar och kanske äta på donken eller någonting för vi hinner nog inte stanna eller någonting , men alla lova att smsa mig hela tiden förutom när ja tränar men då svarar jag ju inte endå ,
Men bloggar innan jag ska åka, 
 
Pusss&heeej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0