kvällen , och litefram över(a)


Hej alla sötisar ,

Idag vart det ju att fira Emelie och ssen så vart det lite hastigt att nadia skulle sova hära juh , men vi såg på en film hos henne den var vell bra men lite långtråkig , ! Men ajja nadias fiömvall haha , men annars har det varit en bra kväll snart ska vi vell logga ut från datoorn , eller asså se på film xD , men annars blir det ju en lungn kväll slappa , Men nån som har en bra film på hjärtat kan ju ta att komentera den för ja vill se en bra ;) ,
juste , jag ska på läger till söndag så åker imorgon klockan , 16.00 . så SMSa massa för känner ingen jävel dära typ bara lucas..
Så alla måste smsa och ringa massa men om jag inte svarar så tränar jag men bloggar imorron på mmorgonen ;)
Kolla sen min nya design , jag bloggar t den snart men jag har inte bytt än som alla ser , men ska göra det imorgon eller min syster !
Tack tjejer för den underbara "dans och Emelies dag" mkt rooolig , Älskar er Tjejer ..

pussss heeej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0