Hoppas att det kommer bli bra igen..



Jag vet inte om jag pallar längre varför ska alla killar vara så oroliga varje sekund?
Och jag pallar inte att  ha som en lossas mamma som jagarefter den , jjag är 14år & kan ta han om mig själv..
Jag kan leva själv jag kan tänka själv och jag vet vad jag vill och omja hra bestämt mig förnågot så ska jag sträva efter det . Jag vill kunna kleva livet & ha kul och inte bara hålla på att kämpa hela tiden
Men med vissa personer i mitt liv så kan ja inte leva livet och det är ju det jag lever för?
Jag orkar inte ta all skit från alla och massa..
Livet är jobbigt just nu , men jag hoppas det kanb bli bättre och det är ju de ja strävar efter nu ,
Med detta bloggskrivandet så menar jag inte att jag hatar någon kompis eller något ni är underbara men jag måste bara få ut alla mina känslor nånstans så jag valde att få ut mina känslor på bloggen ...


Kommentarer
Postat av: Ida josefin engdahl

Jag älskar dig gumman , finns här (L) . ta hand om dig. din syster <3<3

2009-08-04 @ 17:46:18
URL: http://iidaoflinkopiing.blogg.se/
Postat av: nadia

gmn <333 allt kommer att årdna sig, finns alltid <333333

2009-08-04 @ 19:56:08
Postat av: Julia Joelsson

jaja , det hoppas man vell , men det har jju redan blivit bättre !<333333333333333333

2009-08-04 @ 23:10:35
URL: http://juliaajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0