gooodnatt

Heeej !
Ikäll blev det att göra läxan och sen blogga lite , idag tog ja ju upp lite tråkiga saker men ska inte fortsätta att göra det , men det är så mycket i skolan och så nu det är därför ja nt är på humör, Men iallafall imorgon börjar jag som vanligt 8.10 , nt så kul men man måste ju gå så dte är ju bara att göra det , lite jobbigt för alla lärare snackar om betygen hela tiden men det är ju bra så att man vet , men palla att skriva om skolan,
kan ju berätta hur jag mår , jag mår sådära varför? , jo för att jag pallar inte att gå till skolan och sen så e den en privat sak eller asså jaa , jag behöver inte säga mera om det , Men iallafall , imorgon vet jag inte vad jjag ska göra, men asså har lust att vara med någon men alla typ bara dissar .. INTE mina underbara flickoooor<33, älskar er men alla andra men nu ska jag kolla klart på en film och sen så ska jag sova:) sooov gott alla <33


Kommentarer
Postat av: ida josefin engdahl♥

vad har hänt gumman? puss älskar dig.

2009-08-19 @ 12:21:49
URL: http://princessofsweden.bloggme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0