Fredaaagen

Heeeej!
Hoppas alla är lika pigga & glada som jag är idag , kom hem nyss från nån affär där pappa , morfar , Hugo & jag skulle kolla på golv till köket där var vi en stund.. Sen så vart det attt åka mot hemköp där i köpte blommor , annanas, hallon , grädde, läsk & frimärke & ett grattiskort till mammsen , Och nu skulle jag ha städat mitt rum som jag borde ha gjort för rätt så länge sen men det har inte blivit av men nu när Ida & Peter ska sova hära & morfar så måste jag ju ha lite städat iallafall men vetifan vart jag ska sova inatt , vill ha sovit i mitt rum men det kan jag säkert glömma;) , haha alla älskar mittrum och min säng:) . Kul att det för engångskull är fint väder enstund men snart kommer vell detdåliga vädret tillbaka. Väntar bara men det får gärna vara dåligt väder på måndag och hela veckan då jag sitter i skolan på lektion ! , så då spelar det ingenroll . Som sakt det är slutet på sommarlovet som suger det är bara att räkna ner 2 och en halv dag kvar typ men måndagen verkar vara slapp så det får man ju vara glas och nöjdöver bara att jag börjar klockan åtta... men ajja jag bloggar snart igen måste götra nån nytta iallafall , slö som man är .. :) (L)
pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0