Fredaaagen


Heej !
mums snart ska vi göra en smoothies, med annanas hallon och läsk och isbitar :)vi tar kort på det sen  , jättegott ska bjuda familjen påddet , och sen ska vi äte potatis och kött och sen tårta och kladdkaka , och massa mera , :) ikväll blir det chips och mysa och allting man kan tänka sig och sen kanske singstare, vet fortfarande inte vart jag ska sova.. Nu sitter jag ute med Peter Ida morfar och Ida och mamma & pappa, vi äter och drickergott och sen sitter vi och snackar men jag och peter och ida sitter med varsina datorer ida har mammas och jag har min dator och peter har sin hahah datanördar :) Bloggar snart pusss !

Kommentarer
Postat av: Cornelia Backteman

jag är inte säker men jag tror det ;)<3

2009-08-14 @ 21:25:38
URL: http://corneliaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0