EN TIMME KVAR :( <3

Hej alla sommarvänner

Nu är det bara en timme kvar eller  mindre tills jag kommer hem men allamåste ju komentera lite på minblogg och sprida vidare den , skulle varar roligat om det var många som bevakade den varje dag :)
Men iallafall jag åker ju på läger sen när jag kommer hem på söndag kanske klockan 19.00 så ska jag in på min blogg och blogga och lite sådära , sen på måndagen så är det typ bara en vecka kvar av sommarlovet , la komenterar vilket datum ni börjar skolan för att alla säger olika till när vi börjar vissa säger den 17 och andra den 18? , skulle vara bra ooch veta dethaha , någon som längtar efetr att gå till skolan ? ursh , jag  pallar inte åttan massa prov och betyg och allt vad det nu är men det ska blir roligt att ha föreställningar och dansa och träffa kompisar , har saknat alla<3,  men ialllafall ni alla får ha det så bra så hörs vi på söndag..
Kommer sakna alla , 
Jag älskar dig , men ibland bli det för mycket men jag hoppas på att det kommer bli bra, men alla är ju så olika , <3 det är synd tycker jag fast endå bra jag sjylle vilja ha en person som jag vill men det går ju inte tror folk tycker så om mig med men inte vet vell jag ..


SMSA / RING MASSA MASSA NI KAN REDAN BÖRJA NU ! ( KLOCKAN ÄR 15.15 ONSDAG ) 
PUSSSO H HEEEJ LEVEEERPASTEEEEJ ! <3333
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0