Emelie 14 år idag :)<3






Hej alla snyggingar 

EMELIE 14 ÅR IDAG GRATTIS TJEJERN:) <3




Idag vart det att fira våran Emelie , det började med att jag skullemöta Emelie på rece och det gjorde jag och på vägen in til stan så laddade jag mitt buss kort med 100kronor och sen så mötte jag henne dära, och sen så dick vi mot bussen och sen så skulle jag ta ner mitt kort i dendära kortläsaren och då stog det fel så han ba " gå till infomationen " och fixa ditrt kort såå vi sprang och fixade det sen så med lite tur hittade jag hem till penny men Emelie visste inte att vi skulle vara dära och fira henne så jag råkade gå in i fel port , så vi vände sen när vi kom innanför dörren så skrek alla , GRATTIIISS! , & de hade bakat tårta och massa fintfint så , vi dansade och massa , :) Emelie hoppas du vart nöjd med allting vi köpte till henne


* två tröjor
* ett linne
*Nagellack 2 stycken
* armband
* leggings
* Och en hemlig sak:P <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0